REKISTERÖINTI
Mikä on velvollisuus rekisteröidä tili FactoryPrice.eu-tukkukaupassa?
Rekisteröinti on välttämätöntä tehtyjen myyntisopimusten vuoksi. Vain rekisteröityminen tukkukauppaan on hyvin yksinkertaista ja kestää muutaman minuutin. Anna vain nimesi, yrityksen nimi ja ALV-tunnus, yhteystiedot tulevia tilauksia ja toimituksia varten, ja sähköpostiosoite, joka toimii kirjautumistunnuksesi. Rekisteröityminen ei aiheuta maksuja, on ollut ja tulee aina olemaan ilmainen.
Minulla ei ole yritystä — onko mahdollista rekisteröidä yksityisen henkilön tili?
Teemme yhteistyötä vain aktiivisten liiketoimintayksiköiden kanssa, joten sinun on rekisteröitävä asiakastili tunnistenumerolla (yritys tai yritys), UTR-numerolla (itsenäinen ammatinharjoittaminen Isossa-Britanniassa) tai muulla maasi kannalta merkityksellisellä verotunnistenumerolla. Yksityiskohtaiset tiedot tästä aiheesta löytyvät täältä: Mistä saa NIP: n tai muun verotunnistimen. Tilin rekisteröinnin jälkeen hallinto-osastomme tarkistaa syötetyt tiedot ja lähettää automaattisen viestin, joka vahvistaa tukkuasiakkaan tilan.
Voinko poistaa rekisteröidyn tukkutason asiakastilin?
Tietenkin voit kieltäytyä tilistä tukkukaupassamme milloin tahansa. Jos päätät poistaa tilisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme – autamme sinua poistamaan tietosi pysyvästi.
PROFIILIN TIETOJEN PÄIVITTÄMINEN
Mitä tehdä, jos unohdan salasanani?
Tiedämme, että mitä enemmän tietoja meidän on käytettävä, sitä helpompi on unohtaa yksi niistä. Jos unohdat pääsysalasanasi tukkukauppaan, sinun tarvitsee vain napsauttaa ”unohtunut kirjautumistunnus tai salasana” -linkkiä ja kirjoita sähköpostiosoite, johon tilisi luotiin. Määritettyyn sähköpostiviestiin lähetetään viesti, jossa ehdotetaan kirjautumista verkkosivustolle ilman salasanaa. Jos haluat, voit myös asettaa uuden salasanan napsauttamalla linkkiä ”aseta uusi salasana” postissa.
Kuinka voin vaihtaa tilini salasanan?
Voit muuttaa käyttöoikeustietojasi FactoryPrice.eu-palveluun milloin tahansa. Siirry vain ”Profiilisi” -välilehden Muokkaa tietoja -osioon. Tarkista osion alareunassa ”Vaihda salasanasi” -vaihtoehto. Nyt voit asettaa uuden salasanan tilillesi. Älä anna kirjautumistietojasi kenellekään sivustolla.
Kuinka voin muuttaa lähetystilausten TIN- tai osoitetietoja?
Valitettavasti et voi tehdä näitä muutoksia yksin, koska verovelvoitteet ja sovinnot ovat erilaisia eri maissa. Autamme mielellämme päivittämään nämä tiedot – ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja tukitiimimme korjaa varmasti tarvitsemasi tiedot profiilissasi.
Miten voin vaihtaa sähköpostiosoitteeni?
Voit muuttaa sähköpostiosoitetta ilmoitusten vastaanottamiseksi ja verkkosivustolle kirjautumiseksi milloin tahansa Profiilisi -välilehden Muokkaa tietoja -osiossa. Sinun tarvitsee vain syöttää uusi, jota tuet ”sähköpostiosoite” -kenttään. Huomaa, että kaikki tilausten täyttämistä koskevat kirjeenvaihdot ja kaikki uutiskirjeet käsitellään tässä osoitteessa.
Onko henkilötietoni suojattu?
Pidämme erittäin tärkeänä tietojesi luottamuksellisuutta, jota ohjaavat sovellettavat tietosuojalait ja levittäminen tiedotusvälineissä. Käsittelemme niitä vain myyntitapahtumien toteuttamista varten. Keskustelemme tietoturvasta laajasti tietosuojakäytännössämme.
TUKKUMYYNTITUOTTEET JA TARJOUS
Mitä tuotteita FactoryPrice.eu-tukkukauppa tarjoaa?
Tarjontamme muuttuu jatkuvasti, ja valikoimaspektri on hyvin laaja. Löydät laajan valikoiman muotia, joka muuttaa sinut ja asiakkaasi täysin, ja vaatekaappi noudattaa aina nykyisiä muotisuuntauksia. Arki- ja päällysvaatteiden, jalkineiden, alusvaatteiden ja arjen asusteiden lisäksi olemme laatineet erityisesti valitun HOME-tarjouksen.
Ovatko tuotteet vakiokoon mukaisia?
Saattaa käydä niin, että joissakin tuotteissa koko poikkeaa hieman vakiokoosta. Tämä johtuu siitä, että vaatteita tuodaan eri valmistajilta. Mahdolliset kokoerot (liioittelua tai liioittelua) annetaan kuvauksessa. Kun valitset tuotteen tarjouksestamme, voit ehdottaa itseäsi verkkosivustolla luetellulla kokonaiskokotaulukolla. Jos sinulla on epäilyksiä koosta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Sinun tarvitsee vain lähettää meille sähköpostia tuotekoodilla ja kysymys tietyistä ulottuvuuksista.
Sisältävätkö tukkukaupassa näkyvät hinnat arvonlisäveron?
Tuotesivuilla listaamamme hinnat ovat nettohintoja. Teemme yhteistyötä tukkuasiakkaiden kanssa eri puolilta Eurooppaa, joista osa on EU:n arvonlisäverovelvollisia osana yhteisön sisäistä tavaroiden luovutusta. Siksi 23% ostoihin sisältyvä arvonlisävero on lisättävä verkkosivustolla lueteltuihin hintoihin.
PÄÄSY KAIKKIIN TUKKUKAUPAN TOIMINTOIHIN
Voinko tietää tuotteiden tarjouksen ja hintaluokan tukkutarjouksesta?
Hinnat ja varastot näkyvät vasta kirjautumisen jälkeen tukkumyyjän verkkosivustolle. Joten on tarpeen rekisteröidä tukkutason asiakastili.
Kuinka voin käyttää valokuvia ja tuotekuvauksia tarjouksesta?
Kun olet kirjautunut sisään tukkukauppaan, voit käyttää kaikkia sen ominaisuuksia maksutta. Voit helposti siirtää tukkutarjouksemme verkkokaupassasi, ja voit käyttää yksittäisiä valokuvia ja kuvauksia täysin maksutta. Yksityiskohtaiset tiedot tästä aiheesta löytyvät täältä: Pääsy valokuviin ja kuvauksiin Kätevä tukku
TILAUSTEN TEKEMINEN JA MUOKKAAMINEN
Miten voin tehdä tilauksen?
Ostoprosessi on hyvin intuitiivinen. Sinun tarvitsee vain valita sinua kiinnostavat tuotteet ja lisätä ne ostoskoriin. Jos haluat kerätä lisää tuotteita, napsauta ”Jatka ostoksia” -painiketta, joka näkyy sivun keskellä. Kun olet suorittanut kaikki tavarat, siirry ostoskoriin napsauttamalla sen kuvaketta sivun oikeassa yläkulmassa. Jos sinulla on alennuskuponki, voit käyttää sitä tässä vaiheessa kirjoittamalla merkkijonon ja hyväksymällä käytön ”Hyväksy” -painikkeella. Jatka napsauttamalla sivun alareunassa olevaa painiketta ja täytä seuraavilla sivuilla toimituslomake ja haluamasi maksutapa. Tarkista myös, ovatko ilmoitetut yhteystiedot ajan tasalla – täsmälleen tässä muodossa ne siirretään kuljetusyritykselle, joka suorittaa toimituksen.
Mistä saan alennuskupongin ostoksille?
Alennukset ostoksista lähetetään sähköpostitse, voit myös saada kupongin pakettiin tilauksesi kanssa. Tiedot kampanjoista ovat ajan tasalla sosiaalisen median profiileissamme. Seuraa meitä Instagramissa ja Facebookissa ja pysy ajan tasalla kaikista alennuksista! Facebook: @hurtownia .factoryprice Instagram: @factoryprice .wholesale
Kuinka lunastaa alennuskoodi?
Voit käyttää kuponkia tai alennuskoodia tilauksen yhteydessä. Sivun yläosassa näet alennuskoodi-ruudun. Syötä vain koodi ja paina ”Hyväksy” -painiketta. Sitten tilauksen arvo pienenee vastaavasti. Huomaa, että vain yhtä koodia voidaan käyttää yhdessä järjestyksessä.
Miten voin tarkistaa tilaukseni tilan?
Kun olet tilannut tilauksen oikein, saat sähköpostivahvistuksen ostoksestasi. Aina kun muutat tilaa, ilmoitamme sinulle seuraavasta toteutusvaiheesta. Lisäksi voit tarkastella nykyisten ostojesi nykyistä tapahtumatilaa Tilisi -välilehden Tilaukset-osiossa Tilaukset ja käytettävissä olevat varat.
Voinko yhdistää useita tilauksia yhdeksi suuremmaksi?
Tilausten yhdistäminen on mahdollista varhaisessa toteutusvaiheessa. Jos tilauksesi ovat ”käsittelemättömiä” tai ”odottaa maksua”, sinun tarvitsee vain ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoittaa tilausnumerot, joihin haluat soittaa. Dynaamisen tilauksen täyttämisprosessin vuoksi suosittelemme, että otat meihin yhteyttä puhelimitse varmistaaksesi, että tilauksia ei menetetä. Jos tilaukset yhdistetään onnistuneesti, toimituskulut veloitetaan vain kerran.
Miten vaihdan toimitusosoitetta?
Annat yhteystiedot rekisteröityessäsi tukkutason asiakastiliä. jos haluat tietyn tilauksen lähettämisen toiseen osoitteeseen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Sinun tarvitsee vain antaa tilausnumerosi ja teemme tarvittavat muutokset. Teknisistä syistä osoitetietojen muutos on mahdollista vain tilauksessa, jonka tila on ”käsittelemätön” tai ”vireillä oleva maksu”.
Voinko muuttaa tilauksen toimitusosoitetta suorituksen aikana?
Kyllä, sinun tarvitsee vain ottaa meihin yhteyttä ja antaa meille tarvitsemasi osoitetiedot ja tilausnumero. Jos tilauksesi on jo saanut seurantanumeron, otamme yhteyttä suoraan operaattoriin ja yhdessä hänen kanssaan yritämme ohjata paketin tilauksesi kanssa oikeaan osoitteeseen.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Totta kai. Sinun tarvitsee vain ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoittaa tilausnumero, jonka haluat peruuttaa, ja konsulttimme tekevät tarvitsemasi muutokset. Jos tilaus on jo maksettu, korvaamme aiheutuneet kulut niin, että rahat ovat valmiita myöhempiin ostoksiin. Huomaa, että tilauksen tai tuotteen osan peruuttaminen on mahdollista vain, jos tilaus on ”käsittelemätön” tai ”odottaa maksua” -tila.
Kuinka voin peruuttaa tilauksen sen toteuttamisen aikana?
Tilauksen peruuttaminen sen toteuttamisen aikana ei ole mahdollista teknisistä syistä. Jos tilauksesi on jo käsitelty, mutta haluat kuitenkin peruuttaa ostoksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Yhdessä määritämme parhaan ratkaisun ja ilmoitamme sinulle seuraavista vaiheista.
Laskutatko laskuja, joissa on lykätty maksu (kauppiasluotto)?
Valitettavasti emme anna tällaisia laskuja. Voimme laatia proforma-laskun maksua varten. Siirron määräaika on 3 arkipäivää, ja maksupäivää pidetään varojen lähettämisen päivämääränä tilillemme. Voit ladata asiakirjan välilehdeltä, jossa on valmiit tilaukset, tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.
Milloin saan laskun tilauksestani?
Tilattujen tuotteiden ohella saat ulkoilma-asiakirjan (WZ), jossa on luettelo pakkauksessa vastaanotetuista tuotteista. Enintään 7 työpäivän kuluessa viimeisestä toimituspäivästä, talousosastomme lähettää laskun sähköisenä versiona rekisteröinnin yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.
MAKSU
Mitkä ovat käytettävissä olevat maksutavat?
Ostojesi helpottamiseksi, tarjoamme maksun tilauksestasi perinteisellä pankkisiirrolla, sähköinen siirto PayU: n kautta ja maksu toimituksen yhteydessä. Ostetuille tuotteille ei ole mahdollista tehdä postitilausta. Huomaathan, että sinulla on tasan 3 päivää aikaa maksaa tilaus ennakkomaksulla (pankkisiirto tai PayU). Tämän päivämäärän jälkeen järjestelmämme peruuttaa tilauksen automaattisesti, emmekä käsittele sitä.
Mikä on tilausnumero tilausta varten?
Saat ostettujen tuotteiden siirtotiedot sähköpostitse tilauksen tekemisen jälkeen. Jos jostain syystä unohdat viestin tai poistat sen, lähetämme sinulle lisämuistutuksen tilauksesi maksamisen tarpeesta. Mukavuutesi vuoksi annamme tilauksen maksamisen yksityiskohdat:
Tukkutehtaan hinta | MUS Sławomir Pazio
21 Future Street, 05-552 Łazy (lähellä Varsovaa)
PL 12 1090 1056 0000 0001 3426 4125 (SANTANDER)
SWIFT-koodi (BIC): WBKPPLPP
Voinko maksaa tilauksen ulkomaan valuutassa (esim. EURO)?
Mahdollisimman paljon – tilauksen yhteydessä voit valita valuutan tukkukaupan verkkosivustolla (löydät sopivan laatikon sivun yläosasta, ostoskorin vierestä) tai voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Laskemme tilauksen arvon ja lähetämme tiedot maksua varten. Käytön helpottamiseksi euroina olevien talletusten pankkitilin numero on annettu alla:
Tukkutehtaan hinta | MUS Sławomir Pazio
21 Future Street, 05-552 Łazy (lähellä Varsovaa)
FI 76 1090 1056 0000 0001 3426 4137 (SANTANDER)
SWIFT-koodi (BIC): WBKPPLPP
Onko mahdollista maksaa kortilla toimituksen yhteydessä?
Pääsääntöisesti toimituksen yhteydessä voit maksaa vähennetyllä määrällä käteistä. Kuriirit eivät ole velvollisia olemaan pieniä viettämään loput. Useimpien kuljetusyritysten dynaamisen kehityksen vuoksi toimittajilla on yhä enemmän mobiilimaksukorttipääte mukanaan. Logistiikkakumppanimme lähettävät yksityiskohtaiset tiedot toimituspäivästä ja maksutavoista erillisinä sähköposteina ja tekstiviestinä.
Voinko muuttaa tilauksessa valittua maksutapaa?
Maksutavan muuttaminen on mahdollista vain tilauksen toteuttamisen alkuvaiheessa, ts. kun sillä on ”huolimaton” tai ”odottaa maksua”. Sinun tarvitsee vain ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoittaa tilausnumero, johon haluat muuttaa maksutapaa. Huomaa, että toimituksen yhteydessä maksettavat tilaukset siirretään automaattisesti käsittelyä varten, eikä meillä ole teknistä mahdollisuutta muuttaa maksutapaa ennakkomaksuksi. Tässä tilanteessa on välttämätöntä maksaa lähetys toimittajalle tilauksen vastaanottamisen yhteydessä.
EHDOT JA TOIMITUS
Kuinka kauan tilauksen suorittaminen kestää?
Käsittelemme tilauksia jatkuvasti, jotta lähetys tapahtuu viimeistään 24 tunnin kuluessa tilauksen oikeasta maksamisesta. Tilaukset, joissa on maksu toimituksen yhteydessä, välitetään automaattisesti täyttämistä varten. Toimitusosastomme toimii koko viikon ajan, mutta voi käydä niin, että perjantaina klo 13.00 jälkeen tehdyt tilaukset kuriiri noutaa vasta maanantaina.
Voidaanko tilaus toimittaa seuraavalle päivälle?
Valitettavasti ei, vaikka haluaisimme nähdä sen tapahtuvan. Täyttäminen sisällä 24 tuntia tarkoittaa tilauksen lähettämistä enintään 2 arkipäivää sen oikeasta sijoittamisesta ja maksamisesta. Paketin toimittamisesta kuriirille todelliseen toimitukseen voi kestää vielä 1-3 työpäivää. Tiedämme kuitenkin, että logistiikkakumppanimme tekevät kaikkensa toimittaakseen lähetykset asiakkaidemme tilauksilla mahdollisimman pian.
Voinko noutaa tilaukseni henkilökohtaisesti?
Valitettavasti henkilökohtainen keräys ei ole mahdollista — kaikki tuotteet lähetetään kuljetusyritysten kautta. Onnistuimme vähentämään postikulut minimiin niin, että toimitusmaksu oli lähes tuntematonta.
Lähetätkö tilauksia dropshipping-mallissa?
Tällä hetkellä emme suorita lähetyksiä suoraan kohdeasiakkaalle. Lähetämme kaikki tilaukset suoraan rekisteröinnin yhteydessä ilmoitettuun varastosi toimitusosoitteeseen. Jatkojakelu sinun on suoritettava itse. Jatkaessamme palveluidemme kehittämistä pyrimme toteuttamaan yhteistyötä dropshipping-mallissa. Asiakaspaneelissa käytettävissä tässä voit tarkistaa käytettävissä olevat vaihtoehdot. Heti kun onnistumme toteuttamaan tällaisen ratkaisun, paneelissasi on varmasti lisävaihtoehto.
Mitkä ovat toimituskulut?
Tilauksen toimituskulut riippuvat valitusta maksutavasta ja ensisijaisesta operaattorista. Yritämme tehdä tarjouksestamme mahdollisimman kilpailukykyisen, joten olemme laskeneet kuljetuskustannukset minimiin. Tämän ansiosta toimitusmaksu on melkein tuntematon sinulle. Lähetysten nykyinen hinnasto on kuvattu yksityiskohtaisesti Toimitus välilehti.
Voidaanko tilaus lähettää Puolan ulkopuolelle?
Tietenkin toimitamme tilauksia kaikissa Euroopan unionin jäsenvaltioissa, Yhdistyneeseen kuningaskuntaan ja Ukrainaan. Huomautamme kuitenkin, että on olemassa vähimmäistilausarvo ja kuljetuskustannukset lisääntyvät. Yksityiskohtaiset tiedot tästä aiheesta löytyvät Toimitus välilehti.
VAIHDOT JA PALAUTUKSET
Tiedot palautuksista on esitetty yksityiskohtaisesti tällä sivulla: Palautus- ja vaihtokäytäntö
TAKUU JA VALITUKSET
Onko tavaroihin takuita ja takuita?
Nykyisten lakien, mukaan lukien siviililain, pohjalta kehitettyjen tukkumääräysten perusteella suljemme vastuuta takuun suhteen. Emme myöskään anna takuita myydyille tavaroille. Tukkukauppana, emme myöskään hyväksy asiakkaidesi kuluttajien valituksia – olet vastuussa mahdollisista virheistä tavaroissa, jotka on todettu ostamisen jälkeen myyjänä.
Voinko tehdä valituksen, jos havaitsen vikoja toimituksen jälkeen?
Hyväksymme sopimusperusteiset tuotot tällä sivulla kuvattujen sääntöjen mukaisesti: Palautus- ja vaihtokäytäntö.
KOSKETUS MYYMÄLÄÄN
Miten voin ottaa yhteyttä tukkupalveluun?
Asiakkaillemme tarjoamme kätevän yhteydenpidon asiakaspalvelutoimistoon. Konsulttimme ovat tavoitettavissa maanantaista perjantaihin klo 8.00-16.00. Voit kirjoittaa meille viestin osoitteessa hurt@factoryprice.eu tai soita numeroon 601,547,740. Puhelun hinta on operaattorisi hinnan mukainen.
Onko mahdollista tulla tukkukauppaan katsomaan tavaroita ennen ostamista?
Valitettavasti tällaista mahdollisuutta ei ole. Olemme online-tukkumyyjä ja ymmärrämme myynnin merenkulun mallissa. Jos sinulla on tuotteisiin liittyviä huolenaiheita tai lisäkysymyksiä, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Sinulla on myös mahdollisuus tarkistaa tuotteet toimituksen jälkeen ja lähettää takaisin, mikä ei vastaa odotuksiasi osana sopimusperusteista palautusta. Käytännesäännöt tällaisissa tilanteissa kuvaamme yksityiskohtaisesti tällä sivulla: Palautus- ja vaihtokäytäntö.